Магазин в Глинном радует товарами ежедневного спроса
Праязджаючы праз Гліннае, зазірнулі ў краму спажывецкай кааперацыі. Уражанне атрымалі станоўчае: памяшканне невялікае, але ўтульнае, утрымліваецца ў чысціні, асартымент харчовых тавараў дастаткова шырокі. Да прыкладу, налічылі дзесяць гатункаў шакаладу, амаль столькі ж – каўбасных вырабаў. Прадавец Марына Грыгор’ева пацвердзіла: для таго каб мець усе неабходныя прадукты харчавання на сваім стале, жыхарам вёскі неабавязкова ездзіць у райцэнтр або закупляцца на цэлы месяц у гіпермаркетах.
– Быў час, калі забеспячэнне таварамі штодзённага попыту нашай крамы, як, дарэчы, і іншых магазінаў у раёне, пакідала жадаць лепшага. Але зараз радасна канстатаваць, што становішча значна палепшылася, – адзначыла Марына Канстанцінаўна. – Мы з калегай Ганнай Махоцінай, з якой працуем па графіку два дні праз два, канешне ж, пастаянна, што называецца, трымаем руку на пульсе, вывучаем запыты насельніцтва, заяўкі стараемся падаваць так, каб не было, што некаторыя віды тавару залежваюцца на паліцах, а некаторыя раскупляюцца імгненна, і не ўсім хапае.
Разглядаем паліцы і халадзільныя вітрыны. Цалкам лінейка малочных прадуктаў – малако, кефір, смятана і сметанковае масла, сыры і іншае – ад розных вытворцаў. Каўбас і мясных паўфабрыкатаў таксама ёсць выбар, а на наступны дзень, акцэнтуе ўвагу прадавец, ён пашырыцца – будзе завоз. На тыдні іх два, а хлеб і хлеба-булачныя вырабы паступаюць у краму тройчы. Фрукты, напіткі, кансервы, мука, крупы і макароны, спецыі, салодкасці, фрукты – усё ў наяўнасці.
Сакавіцкі план па выручцы прадаўцы з Гліннага не толькі выканалі, але і перавыканалі, ды і ўвогуле паказчыкі іх работы дастойныя. Думаецца, у немалой ступені гэтаму спрыяе і якасць абслугоўвання. Марына Канстанцінаўна адразу выклікае прыхільнасць да сябе сваёй прыязнасцю, камунікабельнасцю, мяккай усмешкай. У галіне гандлю яна даўно, чвэрць стагоддзя. Кажа, за гэты час ёй, жыхарцы Тумілавіч, давялося папрацаваць не толькі ў сваёй вёсцы, але і ў Дзедзіне, Сценцы. Зараз вось – у Глінным. Як вядома, не месца ўпрыгожвае чалавека, а чалавек месца. Першае ўражанне ад суразмоўцы пацвярджаюць і пакупнікі, на абслугоўванне якіх прадавец раз-пораз перапыняе наш дыялог. “Зайсці ў краму заўжды прыемна не толькі таму, што ёсць што купіць, але і таму, што ведаеш: цябе там сустрэнуць і абслужаць так, што настрой адразу паляпшаецца”, “Наша Марынка і выслухае просьбы, а пасля пастараецца выканаць, і на навінку ўвагу зверне, і параіць, скажам, які гатунак каўбасы для пэўнай салаты выбраць”, “На сваім месцы прадаўцы – і ўсё тут” – такія вось водгукі давялося выслухаць ад наведвальнікаў. А давер і павага людзей, несумненна, самая вялікая ўзнагарода за сумленную працу.
Алена НЕСЦЯРОНАК.
Фота Вячаслава ЧАРВІНСКАГА.